2009. július 29., szerda

A.Z.A. I.

...tegnap elugrottunk Zitával, Annamarival, Anikóval és Kornél barátommal lepusztult tanyát/gyárat keresni...félsiker...majdnem olyan amit elképzeltem...de mindegy is, amúgy sem készültem különösebb koncepcióval...inkább csak a pénteki Amazonok project miatt akartam a lányokkal találkozni...erősen készülök rá...egész nap kellékeket hajtottam...ha csak fele annyira sikerül mint amit elképzeltem boldog leszek...
...pár kép ami a fények miatt, még talán elfogadható...köszönet Kornélnak a segítségért...folyt. köv....








3 megjegyzés:

  1. Nahigen, a fények miatt katasztrófálisak az ilyen helyek, kivéve ha van segítség aki derít meg egy jóféle vaku(:
    A második igencsak fav+++

    VálaszTörlés
  2. tetszik a sorozat--kellemes színvilág...
    az utolsó fotó igazi nagymacskás:)

    VálaszTörlés